FILMY MUST SEE! część 2. (CAŁY TEN CUKIER)

Gdy tylko dowiedziałam się o nowym filmie dokumentalnym o cukrze, który jest wyświetlany normalnie w kinie, a nie tylko do "upolowania" w internecie, wiedziałam, że muszę znaleźć czas na tę projekcję!

zdjęcie plakatuze strony filmweb.pl


Cały ten cukier (That sugar movie) - 2014 r. reżyseria: Damon Gameau
oficjalna strona filmu: http://thatsugarfilm.com
 
Recenzja na stronie filmwebu może nie zachęcać do obejrzenia, ale ja jestem filmem zachwycona. Niby oczywistości, że cukier jest zły, ale:
Po pierwsze powtarzania prawdy o szkodliwości cukru nigdy nie za wiele, bo sądząc po jego konsumpcji ta prawda nie dociera do większości osób, albo jest celowo ignorowana. Więc przypominanie nie zaszkodzi :-)
Po drugie forma bardzo mi się podobała - film jest zabawny, co jakiś czas zmieniający styl, (od komiksu, przez skecz, dramat, dokument) balansujący między komizmem, a chwilą prawdziwej zadumy. 

0 Comments