WARSZTATY MIKSOWANIA - KOKTAJLE Z RUSSELL HOBBS

Czerwiec pod wieloma względami w tym roku nie był zwykły. Był niezwykły :-)
 
Jedną z niezwykłości były przypadki, zbiegi okoliczności, zrządzenia losu - chociaż dla mnie nie ma nic przypadkowego, wszystko co jest miało być, wydarza się z jakiegoś powodu :-)
W pewien czerwcowy dzień zainteresowałam się w sklepie w części AGD małym blenderem Aura Mix & Go firmy Russell Hobbs - mały blender, którego kielich do blendowania to zarazem bidon na koktajl / napój do wzięcia od razu w rękę i w drogę. Pomyślałam fajna rzecz :-) Szybko zrobić smaczny zdrowy koktajl lub smoothie owocowy lub warzywny i zaraz można się nim delektować prosto z "blendera". Obejrzałam dokładnie, ale odłożyłam na półkę, w sklepie akurat byłam po co innego :-) Może kiedyś - pomyślałam.
 
Po powrocie do domu w skrzynce wiadomości znalazłam zaproszenie na warsztaty blendowania i miksowania z firmą Russell Hobbs przy pomocy tego właśnie małego blendera! Wysłane tego samego dnia! Warsztaty miały być za kilka dni i jak się później okazało w przytulnej restauracji zaraz pod moim domem - mogłam się wybrać spacerkiem. Większej niespodzianki i zarazem wygody nie mogłabym się spodziewać. I jak tu wierzyć w przypadki?
 
Z wielką chęcią przyjęłam zaproszenie i dnia 23 czerwca w godzinach 10:00 – 13:00 stawiłam się w restauracji Umberto na Cytadeli na warsztaty. Na miejscu spotkałam wielu zakręconych blogerów kulinarnych, zawarłam nowe oraz odnowiłam stare znajomości. Czekało na nas kilka stołów z różnymi produktami podzielonymi tematycznie (składniki na koktajle dla urody, koktajle dla dzieci, koktajle dla ludzi z nietolerancjami pokarmowymi, koktajle okołotreningowe, oraz koktajle niskokaloryczne).W ramach warsztatów organizatorzy zapewnili nam prelekcję dietetyka, który mówił o różnych kombinacjach składników w koktajlach zależnie od celów jakie chcemy dzięki diecie osiągnąć oraz pokazy przygotowywania wybranych miksów wraz z ich degustacją. Po części zaplanowanej, blogerzy przystąpili do akcji, z dostępnych składników przygotowywaliśmy koktajle wg zaproponowanych przepisów, jak i wg własnych pomysłów. Rezultaty były pyszne :-) 
 
Blendowanie w blenderze Aura Mix & Go jest dziecinnie proste, miksować można owoce, warzywa (lepiej gotowane), rozdrobnione wstępnie ziarna, orzechy czy migdały, a łączyć to wszystko można z każdym w zasadzie płynem, wodą, herbatą zieloną, maślanką, kefirem czy jogurtem! Kilka przepisów organizatorów widocznych jest na zdjęciach poniżej, oraz w informacji prasowej (linka na końcu tego posta).
 
Na koniec spotkania, każdy z uczestników otrzymał prezent od firmy Russell Hobbs - blender Aura Mix&Go Pro na własność! Dzięki temu w domu wypróbowałam już dziesiątki kombinacji - niektóre szczególnie udane połączenia będę Wam prezentować na blogu :-) Korzystamy w domu bardzo często - nawet z "pustych" lodówki oraz szafek można przygotować pożywny płynny posiłek, albo deser :-) oczywiście bez cukru :-D
 
Bardzo się cieszę, że mogłam wziąc udział w tych warsztatach. Zaproszenie było dla mnie zaskoczeniem tak jak i prezent. Organizacja była super - miła atmosfera, przytulne miejsce, czuliśmy się zaopiekowani i dopieszczeni. Brawa za bogactwo składników dostępnych do blendowania - ich ilość jakość i różnorodność na piątkę :-) Poznałam wielu innych kulinarnych blogerów, a także odkryłam, że dawna znajoma obecna na warsztatach również bloguje - prowadzi Kolizje Smaków :-)
 
Dziękuję bardzo firmie Russell Hobbs za miłe przedpołudnie oraz za blender Aura Mix&Go :-)
Mam nadzieję do zobaczenia przy następnej okazji!
 
Poniżej przedstawiam multimedialną informację prasową na temat blendera Aura Mix & Go Pro.
oraz link bezpośrednio do filmu nakręconego na warsztatach
https://www.youtube.com/watch?v=W_sRfWGXxLQ
 
przygotowane stoły ze składnikami

 

przepisy
sporo nas było :)
 
organizatorzy w akcji :)
blogerzy w akcji..
 
 
 
 
 
 

0 Comments